Na simulátoru ELITE záleží na dobíjení, motorové zkoušce, poklesu tlaku oleje či zvýšení teploty oleje. Zrovna tak záleží na tom, kdy zapnete vyhřívání pitotky, ale také záleží na tom, kdy budete používat vyhřívání karburátoru a na jaké rychlosti vysunete malé, či velké klapky.... a jakým způsobem je budete ovládat. Rozdíly mezi Cessnou 172 a Senecou III jsou i ve způsobu ovládání klapek (stisknout spínač opravdu nestačí). Chcete v praxi poznat ochuzování směsi na Cessně 182 s přesným odečtem hodnoty EGT? Víte, jak funguje ELT? Neumíte povinné úkony? Chcete na dvoumotorovém letounu nacvičovat procedury při vysazení jednoho motoru? Stále ještě nevíte jak moc velký nepřítel je námraza? Jaké má přímé dopady na pilotáž letounu a jak se vypořádat s námrazou? Chcete se naučit přistávat s bočním větrem? Chcete létat s reálným počasím (METAR)?
Létejte na ELITE simulátoru za dohlednosti země i za zhoršených podmínek IMC podle přístrojů. Trénujte okruhy, ILS sestupy, vzlety a přistání na vašem domovském letišti. Připravte si vlastní letový plán (přelet) a seznamte se se všemi nástrahami ještě před usednutím do skutečného letounu. Pracujte s nejaktuálnější databází Jeppesen a naučte se ovládat GPS v pokročilých funkcích i během přístrojového létání včetně APP GNS WAAS. Na našem simulátoru můžete létat jednomotorové i dvoumotorové letouny, nacvičovat úkony, spouštění i vypínání a ovládnout jakoukoli bezpečnostní, či nouzovou situaci. Můžete komunikovat v reálném čase s řízením letového provozu a to jak v případě neřízených letišť (poskytování služby AFIS), tak v případě komplikovanějších přeletů VFR, IFR na řízená letiště v ČR, včetně letů do zahraničí. Komunikovat můžete v češtině i angličtině. Zdokonalit se za letu v komunikaci je jedním ze silných nástrojů ELITE a to zejména díky precizní simulaci podmínek počasí a špičkové fyzice letu. Jaké to je čelit námraze, nebo se vypořádat s dynamickými a proměnlivými podmínkami počasí? Jak se vypořádat s poškozením palubních přístrojů a selháním avioniky? Co třeba přetažení letounu, zábrana pádu, či nechtěné vlétnutí do oblaku? Jaké to je, když simulátor umí špičkově reprodukovat i minimální přípustnou rychlost s vysunutými velkými klapkami a vy máte možnost všechny tyto manévry nacvičovat přesně jako v letadle?
|
Přijďte si zalétat na certifikovaném ELITE simulátoru čistě jen pro vlastní potěšení. Anebo přijďte na kávu a lekci v létání na simulátoru. Možná, že ELITE již máte doma, ale přesto vás zajímá dílčí metodické využití modulového GUI programové nabídky. Na ELITE simulátoru můžete podélně i příčně vyvažovat letoun přesně jako ve skutečnosti. Tento aspekt reflektující zcela přirozenou odezvu vyvážení neexistuje na žádném jiném desktopovém simulátoru. Zrovna tak můžete zcela realistickým způsobem spouštět a vypínat letoun. Při nižší teplotě bude pohonná jednotka v provozních hodnotách za mnohem delší dobu... Rádi byste se seznámili s rozdíly mezi pístovým a turbovrtulovým, popř. turbínovým pohonem? Chcete si pořídit ELITE domů? Sestavíme Vám vhodnou konfiguraci a nastavíme cenové relace podle vašich možností! |
|
Na certifikovaném simulátoru ELITE v plné výbavě včetně zástavby GPS GNS430 nabízíme létání všem pilotům, nepilotům, zájemcům o pilotní výcvik, žákům - pilotům, ale též simulátorovým pilotům, kteří se chtějí zdokonalit na nástroji, jenž se používá pro výcvik pilotů. V neposlední řadě doporučujeme simulátor za účelem kondičního létání VFR, IFR a také za účelem metodické přípravy na "real thing". Pokud se zajímáte o techniku pilotáže VFR, IFR a chcete se naučit správné postupy, využijte našich zkušeností a zkušeností instruktorů, kteří se vám na simulátoru budou věnovat a naučí vás létat. Možná jste právě dokončili SEP a uvažujete, že se časem vrhnete na MEP. V tomto směru využijte našich aerodynamicky přesných modulů letounů Beechcraft B58, Piper Seneca III, nebo King Air B200 a seznamte se s tím, co vás čeká u dvoumotorových letounů. Nabízíme i VFR, IFR přelety včetně komunikace v reálném čase, popř. dílčí lekce směřující do určité problematiky techniky pilotáže.
Cessna 172R Cessna 182 S
Cessna 182 RG Socata TB10 Tobago Socata TB20 Trinidad Piper Archer III
Piper Arrow IV Beechcraft Bonanza A36 Mooney Bravo M20J Beechraft Baron B58 Piper Seneca III King Air B200 MD-81
|
|
|
|