ELITE S923 FNPT II MCC obsahuje plně duální zástavbu řízení s kontrolou elektro-mechanické dynamiky řízení beranů a pedálů. Kokpit je plně uzavřený a je navržen v měřítku 1:1 za účelem duální pilotáže MCC pilota a kopilota v běžném provozním uspořádání přísluného isntrumentačního panelu (specificky umístěné přístroje podle skutečného typu) včetně přidružené výbavy v kabině). Součástí dodávky je plně integrované instruktorské stanoviště a také externí vizualizace scenérie s možností rozšíření kanálů o dalších pět.
ELITE S923 FNPT II MCC máme plně certifikovaný pro provoz v Evropě - JAA (včetně ČR) a také pro provoz v USA (FAA) a je také certifkován pod CASA jako level B FSD2 výcvikové zařízení.
Specifikace:
Plně integrovaný systém
Duální elektro-mechanické dynamické řízení (berany)
Duální elektro-mechanické dynamické řízení (pedály)
Dvoumotorová konfigurace turbovrtulového pohonu
Plně integrovaný překryt kabiny v duálu
Plně integrované instruktorské stanoviště
Kompletní kokpit součástí
Generátor externí vizualizace scenérie (1-kanálové řešení)
Možnost využít dalších pět externích kanálů vizualizace (příplatková výbava)
Příplatková výbava:
EFIS upgrade (King EFS40/50)
GPS GARMIN (GNS430 or GNS530)
Možnost využití více letounů současně (SE, ME) - možnost okamžitého přestavění simulátoru
Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:
JAA CERTIFIKACE - APPROVED JAR-FSTD A
Log 5 Hrs Basic training toward PPL
Log 40 Hrs Instrument training toward ATP (Integrated)
Log 40 Hrs Instrument training toward CPL (Integrated)
Log 5 Hrs Instrument training toward CPL (Modular)
Log 35 Hrs Instrument training toward IR-SE (Modular)
Log 40 Hrs Instrument training toward IR-ME (Modular)
Log 25 Hrs Experience toward ATP
Log 50 Hrs Experience toward FI
Log 5 Hrs Instructor training toward FI
Log 10 Hrs Instructor training toward IRI
FAA CERTIFIKACE - ADVANCED ATD
Log 2.5 Hrs toward the PRIVATE
Log 20 Hrs toward the INSTRUMENT
Log 25 Hrs toward the ATP
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)
CASA CERTIFIKACE (Austrálie, Nový Zéland)
20 out of the 40 hours required for Instrument Rating
Cross country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes 2 out of the 3 hours per 90 days and all approaches)
Also meets CASA certification for recency credits without an instructor required to be present.
JAR-FSTD A approved, FAA approvable and CASA approvable aircraft models for the ELITE S923
Z letounů můžeme pro FNPT II MCC okamžitě nabídnout:
Beech King Air B200
Navíc můžeme dodat i jiné moduly letounů (viz. níže) s možností využít více typů na jediném simulátoru a v této souvislosti FNPT II MCC používat též jako downgrade FNPT II včetně pokrytí certifikace jak v zemích Evropy, v USA, Austrálii i na Novém Zélandu:
JAR-STD 3A (FNPT II), FAA & CASA :
Beech Baron B58 (single pilot layout)
Beech Bonanza A36 (single pilot layout)
Beech Duchess B76 (single pilot layout)
Cessna 172RG (single pilot layout)
Piper Arrow IV (single pilot layout)
Piper Seneca III (dual pilot layout)