FNPT II MCC

FNPT II MCC výrobce ELITE spolňuje nejnáročnější požadavky certifikace JAR-FSTD. Nedílnou součástí požadavků certifikace je plně duální vybavení kokpitu včetně kompletně zdvojeného řízení. ELITE S923 FNPT II MCC byl vyvinut na nejnáročnější procedurální pilotáž MCC s možností létat prakticky jakýkoli scénář skutečného přeletu od spouštění, až po vypnutí letounu. SOP & LOFT výcvik je na trenažerech ELITE naprostou samozřejmostí - tedy vše je možné simulovat přesně jako ve skutečnosti v rámci komplexního přeletu, ne jen jeho specifického scénáře. Simulátory MCC kladou vysoký důraz na kvalitu dílenského zpracování i vybavení kabiny včetně instrumentačního panelu. Ve všech ohledech prakticky nerozpoznáte simulovaný typ od kabiny reálného letounu. Simulátor je vybaven elektro-mechanickou kontrolu beranů a pedálů. Výhoda našeho řešení spočívá v maximalizaci finanční investice představující možnost snadného přestavění simulátoru z turbovrtulového pohonu (např. King Air B200) na pístový pohon, popř. změnit konfiguraci dvoumotorového letounu na jednomotorový typ. To vše je možné a meze v konfiguraci simulátoru se v tomto případě nekladou, což znamená, že te své investice do certifikovaného simulátoru ELITE můžete oproti konkurenci opravdu maximum. Získáváte nejen výcvikový trenažer komplexního typu pro nejnáročnější využití, ale též úspěšný nástroj pro vlastní byznys na poli pronájmu trenažeru třetím stranám, či smluvním partnerům na všech úrovních letové způsobilosti. Z letounů můžeme nabídnout celou řadu již certifikovaných modulů letadel, další typy v závislosti na přání zákazníka programujeme na objednávku. Pro FNPT II MCC můžeme představit jakýkoli typ letounu, který si budete přát. Pokud se rozhodnete pro některý ze stávajícíh modulů letounů ELITE, můžete vlastní FNPT II MCC okamžitě používat jako certifikovaný simulátor FNPT II.

1

 

2

 

3

 

 

ELITE S923 FNPT II MCC obsahuje plně duální zástavbu řízení s kontrolou elektro-mechanické dynamiky řízení beranů a pedálů.  Kokpit je plně uzavřený a je navržen v měřítku 1:1 za účelem duální pilotáže MCC pilota a kopilota v běžném provozním uspořádání přísluného isntrumentačního panelu (specificky umístěné přístroje podle skutečného typu) včetně přidružené výbavy v kabině). Součástí dodávky je plně integrované instruktorské stanoviště a také externí vizualizace scenérie s možností rozšíření kanálů o dalších pět.

ELITE S923 FNPT II MCC máme plně certifikovaný pro provoz v Evropě - JAA (včetně ČR) a také pro provoz v USA (FAA) a je také certifkován pod CASA jako level B FSD2 výcvikové zařízení. 

Specifikace:

Plně integrovaný systém
Duální elektro-mechanické dynamické řízení (berany)
Duální elektro-mechanické dynamické řízení (pedály)
Dvoumotorová konfigurace turbovrtulového pohonu 
Plně integrovaný překryt kabiny v duálu
Plně integrované instruktorské stanoviště
Kompletní kokpit součástí
Generátor externí vizualizace scenérie (1-kanálové řešení)
Možnost využít dalších pět externích kanálů vizualizace (příplatková výbava)

Příplatková výbava:
 

EFIS upgrade (King EFS40/50)
GPS GARMIN (GNS430 or GNS530)
Možnost využití více letounů současně (SE, ME)  - možnost okamžitého přestavění simulátoru 

 

Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:

JAA CERTIFIKACE - APPROVED JAR-FSTD A

Log 5 Hrs Basic training toward PPL
Log 40 Hrs Instrument training toward ATP (Integrated)
Log 40 Hrs Instrument training toward CPL (Integrated)
Log 5 Hrs Instrument training toward CPL (Modular)
Log 35 Hrs Instrument training toward IR-SE (Modular)
Log 40 Hrs Instrument training toward IR-ME (Modular)
Log 25 Hrs Experience toward ATP
Log 50 Hrs Experience toward FI
Log 5 Hrs Instructor training toward FI
Log 10 Hrs Instructor training toward IRI

 

 FAA CERTIFIKACE - ADVANCED ATD

Log 2.5 Hrs toward the PRIVATE
Log 20 Hrs toward the INSTRUMENT
Log 25 Hrs toward the ATP
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)

 

CASA CERTIFIKACE (Austrálie, Nový Zéland)

20 out of the 40 hours required for Instrument Rating
Cross country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes 2 out of the 3 hours per 90 days and all approaches)

 

Also meets CASA certification for recency credits without an instructor required to be present.

JAR-FSTD A approved, FAA approvable and CASA approvable aircraft models for the ELITE S923

Z letounů můžeme pro FNPT II MCC okamžitě nabídnout:

Beech King Air B200
 

Navíc můžeme dodat i jiné moduly letounů (viz. níže) s možností využít více typů na jediném simulátoru a v této souvislosti FNPT II MCC používat též jako downgrade FNPT II včetně pokrytí certifikace jak v zemích Evropy, v USA, Austrálii i na Novém Zélandu:



JAR-STD 3A (FNPT II), FAA & CASA :

Beech Baron B58 (single pilot layout)
Beech Bonanza A36 (single pilot layout)
Beech Duchess B76 (single pilot layout)
Cessna 172RG (single pilot layout)
Piper Arrow IV (single pilot layout)
Piper Seneca III (dual pilot layout)