Avionika, instrumentace & hardware:
- zástavba plně funkční GPS WAAS navigace
- radarový výškoměr
- „advisory & caution” panel
- Silver Crown avionika
- EFIS (příplatková, volitelná položka)
- reálná GPS GNS 430W nebo GNS530W (volitelná položka)
- plně funkční digitální kokpit
- pně funkční instrumentace s překrytem kokpitu
- integrovaný interkom (pilot & instruktor)
- ALT/VSI preselect modul součástí
- HSI / RMI / ADF / VOR / DME / Transponder
- aktivní audio panel a marker beacon indikace
- autopilot / flight director
- trvanlivé letecké ovladače (industriální špičkové materiály)
- systémové ovladače ve stylu Eurocopter
- autentické sdružené řízení ve stylu Eurocopter
- autentické plně nastavitelné letecké pedály
- polstrovaná pilotní sedačka
Možnost nácviku bezpečnostních a nouzových postupů:
- možnost nácviku v reálném čase
- možnost nácviku s využitím umělé inteligence
- možnost selhání všech systémů vrtulníku
- Vortex Ring State simulace
- Hot Start / Hung start simulace
- Simulace mechanického opotřebení, defekty
- simulace defektu ocasního rotoru
- simulace poklesu výkonu ocasního rotoru
- simulace autorotace
- plná IOS kontrola nad simulovaným letem
- možnost nácviku IFR „partial panel“
Navigace, scenérie, model počasí
- celosvětová navigační databáze Jeppesen
- pokročilá externí vizuální scenérie (více než 22.000 letišť)
- celkem 15 individuálně zpracovaných ropných věží (heliporty)
- dynamické možnosti systému počasí (oblačnost, oblaka, vítr, turbulence, námraza)
- viditelné efekty deště a sněhových vloček
- mezinárodní databáze GPS (Garmin)
- možnost modifikace NavAids
- kompletní adresář letišť z celého světa (ICAO)
- automatická WIFI konektivita s využitím prostredků EFB (tablety)
Mapové podklady, IOS, statické či dynamické změny v reálném čase
- plně integrované IOS – instruktorské stanoviště
- možnost plánování a provedení letu
- pohyblivá mapa
- možnost zpětného záznamu s využitím FDR včetně profilu
- odečet hodnot v reálném čase na mapě (tranponder, kurs, výška)
- aktuální informace o počasí „on screen“ – včetně WX METAR data
- možnost okamžitého přemístění modelu vrtulníku na pohyblivé mapě (click & drag)
- klonování palubních přístrojů na ISO stanovišti (na pohyblivé mapě)
- GPS trajektorie letu v součinu s letovým plánem
- plnohodnotná kontrola nad systémem počasí i výbavou vrtulníku
- stoprocentní možnosti ovlivňování bezpečnostních i nouzových situací s využitím IOS
Certifikace za účelem reálného výcviku pilotů, pronájmu simulátoru
- FAA, CASA, JAA
- 20 hodin IR
- 50 hodin CPL
- 25 hodin ATP
- 2.5 hodin PPL
- Partial IPCS
- Part 141 (varia)
Externí vizualizace scenérie
- 1-kanálové zobrazení s využitím projektoru
- 3-kanálové zobrazení s vyuižtím 55 palců TV obrazovek
- 1-kanálové zobrazení s vyuižtím 55 palců TV obrazovky