BITD

 

1

 

2

 

 

ELITE S612 BITD obsahuje zástavbu jednoduchého řízení (duál není součástí výbavy), součástí dodávky je však plně uzavřená prostorná kabina se samostatnou integrací odděleného instruktorského stanoviště. Mezi nedílnou součást dodávky tohoto trenažeru je také oficiální výrobní průvodní dokumentace dle nařízení JAR-STD 4A včetně dokumentace QTG (Qualification Test Guide) testu pro letoun Cessna 172 a Beech Baron B58. ELITE S612 BITD je také úspěšně certifikován pro provoz v zámoří (FAA) jako AATD zařízení a spňuje též legislativní nařízení CASA jako Level B FSD2 výcvikové zařízení. Vzhledem ke skutečnosti, že ELITE S612 BITD nevyžaduje dle JAR-STD 4A externí vizualizaci scenérie, je tato možnost součástí zařízení jako příplatková položka nadstadnardní výbavy. V případě, že si budete přát externí zobrazení scenérie na vyšší úrovni, můžeme v závislosti na přání klienta, či jeho finančních dispozicích připravit optimální technické řešení, či např. maximálně komfortní tří nebo šesti-kanálové řešení externí vizualizace scenérie. Samozřejmostí je možnost řešení externí vizualizace jako upgrade - tedy dodatečná hardwarová nástavba ELITE S612 BITD.   

 

Výhoda ELITE S612 BITD zařízení spočívá též v možnosti adaptace BITD na plně funkční FNPT I a FNPT II. BITD pro vás tak může být prvním nepříliš riskantním krokem a v případě, že se bude dařit byznysu, můžete stávající podobu dodatečně předělat na FNPT I a FNPT II -. opět s garancí certifikace provozu dle legislativních opatření JAA. 

Specifikace:


Plně integrovaný systém
Jednoduché řízení úhlu náběhu, křidélek (duální není součástí)
Jednoduché řízení pedálů 
Konfigurace SE/ME letounu pístového pohonu
Instruktorské stanoviště
Překryt kabiny (kokpit)
Externí vizualizace scenérie (součástí příplatkové výbavy)

Volitelná výbava navíc:

GARMIN GPS (GNS430 nebo GNS530)
Adaptace okamžitého přestavení např. na (Baron 58) nebo (C172RG)
Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:


JAA APPROVED JAR-FSTD A

Log 5 hrs basic training toward PPL
Log 5 hHrs instrument training toward CPL (Modular)

 

FAA APPROVED ADVANCED ATD

Log 2.5 Hrs towards the PRIVATE
Log 20 Hrs towards the INSTRUMENT
Log 25 Hrs toward the ATP
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)

 

Zápočet letových hodin v Austrálii and New Zealand

20 out of the 40 hours required for Instrument Rating.
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
All approaches including GPS non-precision approaches.
Recency (includes 2 out of the 3 hours per 90 days and all approaches)
Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present.

JAR-FSTD A schválené letouny pro ELITE Evolution S612 BITD 

Cessna 172RG
Beech Baron B58

FAA a CASA schválené letouny pro ELITE Evolution S612 BITD

Beech Baron B58
Beech Bonanza A36
Beech Duchess B76
Beech King Air B200
Cessna 172RG
Cessna 182RG
Piper Arrow IV
Piper Seneca III