iGATE MODEL G523 (DUAL)
THE iGATE AATD (MODEL G523) je konstruován jako plně digitální syntetický trenažer obsahující poslední technologické inovace. Klíčovou zástavbou jsou špičkové LCD panely modelující letovou dynamiku bez nutnosti instalace analogové - mechanické letové přístroje vyžadující kalibraci, vystavující se opotřebení, či poškození. Letové přístroje jsou v měřítku 1:1. K dispozici máte plně interaktivní kokpit v reálném měřítku reprezentující uspořádání palubních přístrojů přesně jako v letounu. Detaily kokpitu jsou úchvatné především díky špičkovému dílenskému zpracování panelu, reálnému měřítku letových přístrojů i vybavení. K dispozici máte víceúčelový systém k výcviku obsahující více modelů letounů současně. Uspořádání kokpitu, ovladačů i letových přístrojů umožňuje manuální ovládání i pilotáž v přesném sledu provozních úkonů. Díky duální zástavbě beranů a pedálů může být metodický let veden shodným způsobem, jako v reálném letounu.
Díky různorodému výběru letounů záleží jen na vás, zda se dnes večer rozhodnete létat na Cessně 172, anebo se ponoříte do pilotáže výkonného turbovrtulového dvoumotorového letounu King Air B200. Navíc: software v reálném čase umožňuje libovolnou konfiguraci panelů s možností přestavění software do požadované konfigurace (DG vs HSI, RMI, FD, GPS). Samostatné a nezávisle zobrazené instruktorské stanoviště je rovněž součástí simulátoru s možností tiskového výstupu na připojenou tiskárnu. Možnosti FDR, poletové analýzy, ukládání letových scénářů, plně modifikovatelné rozhraní počasí a možnost létat prakticky na jakémkoli řízeném či neřízeném letišti světa nabízí neuvěřitelný potenciál výcviku. Simulátor obsahuje modul, s jehož využitím můžete v reálném čase nacvičovat bezpečnostní i nouzové situace (poškození, či náhlé selhání letových přístrojů, systémů, ale i pohonné jednotky. Součásít je samozřejmě též možnost simulovat reálné podmínky námrazy, či létat s využitím reálného počasí (METAR).
iGATE může být skvělým trenažerem pro soukromé, obchodní, či dopravní piloty, instruktory, inspektory létání, ale též letecké školy, univerzity, výcviková centra a jiné společnosti působící na trhu aviatického průmyslu. iGATE za každých okolností nabízí maximální užitkovou hodnotu při zachování velmi nízké investice do zařízení.
iGATE MODEL G523 je vybaven duálním řízením za účelem metodicky vedených scénářů s instruktorem v reálném čase během letu.
Specifikace výrobní verze G523 (DUAL):
Plně integrovaný systém
Duální řízení (berany)
Duální řízení (pedály)
Různorodé typy pohonné jednotky (pístový, turbovrtulový, turbínový)
Jednomotorové, dvoumotorové letouny
Instruktorské stanoviště
Překryt kabiny jako příplatková položka
FAA certifikovaný provoz AATD
Log 2.5 Hrs towards the PRIVATE
Log 20 Hrs towards the INSTRUMENT
Log 25 Hrs towards the ATP
Log 50 Hrs towards the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)
CASA certifikace v Austrálii a na Novém Zélandu
20 out of the 40 hours required for IR
Cross-country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches)
Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present.
Typy letounů pro duální verzi iGATE Model G523 jsou následující:
Beech Baron B58 (pilot / co-pilot display)
Beech Bonanza A36
Beech King Air B200 (pilot / co-pilot display)
Cessna 172R
Piper Archer III
Piper Arrow IV
Piper Seneca III (pilot / co-pilot display)