GARMIN G1000 Part Task Trainer (PTT)

 

ELITE iGATE v  provedení klasické analogové instrumentace zaznamenal mezi širokou veřejností i leteckými školami revoluci a tak není, že s nástupem skleněných kokpitů se tato platforma rozšířila o plně funkční produkt nabízející stoprocentní realitu v podobě procedurální pilotáže se zástavbou avioniky G1000. Součástí je kompletně funkční  Sagem avionika v podobě digitálně integrovaného kokpitu (ICDS 2000). Zejména v USA je verze iGATE se zástavbou G1000 populárním doplňkem leteckého tréninku s využitím syntetických ATD. Jedná se o pokračování technologického pokroku výrobce ELITE na všech frontách leteckého průmyslu.  iGATE se soudobou zástavbou G1000 využívá reálný typ avioniky jako zástavbu do digitálního panelu. V důsledku toho máte k dispozici plnou výbavu G1000 s možností plně funkční syntetické vizualizace horizontu. V současné době ELITE dodal tato zařízení zejména do U.S. několik je používáno v Austrálii a na Novém Zélandu. Moderní trend ELITE iGATE se zástavbou G1000 ocenila společnost Diamond Aircraft a právě ELITE postavil plně funkční repliku letounu Diamond DA40/42 ve spolupráci s výrobcem letounů Diamond Aicraft. Vývoj simulátorů ELITE pokračuje a výrobky jsou přizpůsobovány trendům skleněných kokpitů takovým způsobem, aby i v tomto případě byl rozdíl mezi syntetickým a reálným letem minimální. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

ELITE Garmin G1000 Part Task Trainer (PTT) může obsahovat plnohodnotnou výbavu v podobě jednoduchého, či zdvojeného řízení (v duálu) a k tomu, aby bylo možné na skleněném kokpitu provádět totéž co v reálném letounu, jsou simulátory této třídy osazeny reálnou avionikou G1000. Samostatnou součástí dodávky je samozřejmě instruktorské stanoviště. V současné době je stávající podoba iGATE se zástavbou G1000 certifikována pro letecký výcvik dle specifikaceFAA AATD a CASA (Level B FSD2 FTD). V Evropě se na certifikaci teprve čeká, avšak v dohledné době by i G1000 v této podobě mohl být certifikován za účelem provozu v zemích s legislativními předpisy JAA. Klient sám rozhoduje, zda si bude dodatečně přát externí vizualizaci scenérie s možností jednoho až šesti samostatných kanálů externí vizualizace. Externí vizualizace je v tomto případě součástí příplatkové výbavy. 

 

ELITE Evolution Garmin G1000 PTT je idálním nástrojem pro každou organizaci FTO, která používá G1000 jako standard u pronajímaných letounů. ELITE's new PTT nabízí maximální užitkovou hodnotu se zachováním nízké pořizovací ceny, přičemž díky reálné avionice G1000 je syntetika simulátoru minimalizována na únosné minimum. Zkušení piloti, instruktoři, inspektoři nyní mají možnost na tomto typu simulátoru kondičně létat, popř. demonstrovat pokročilejší IFR lety s využitím plánování FMS. Studenti mají výhodu, že se mohou seznámit se stoprocentní replikou ovládání G1000 ještě předtím, než usednou do reálného letounu ke svému prvnímu vzletu. Simulátor rovněž přispívá k vysoké bezpečnosti létání na skleněných kokpitech G1000 a nabízí urychlení teoretického i praktického přeškolení. Pracuje s nejnovější databází Jeppesen a nabízí stoprocentně shodné rozhraní s reálnou podobou G1000 v simulované podobě.  

 

Specifikace:

 

Plně integrovaný systém
Jednoduché, či zdvojené (duáníl) mechanické řízení úhlu náběhu a křidélek
Jednoduché, či zdvojené (duální) mechanické řízení pedály s diferenčními brzdami
SE, či ME integrovaná zástavba (jednomotorové / dvoumotorové letouny)
Instruktorské stanoviště
Překryt kabiny možností (jako součást příplatkové výbavy)
Externí vizualizace scenérie (jako součást příplatkové výbavy)


Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:

FAA Approved Advanced ATD


Log 2.5 Hrs toward the PRIVATE
Log 20 Hrs toward the INSTRUMENT
Log 25 Hrs toward the ATPL
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Practical Test (partial)


Schválená certifikace pro provoz v Austrálii a na Novém Zélandu, ve vybraných zemích EU​

20 out of the 40 hours required for Instrument Rating
Cross country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches)

Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present. (CASA certifikace nevyžadující instruktora jako součást simulátoru)

Dostupné typy letounů (G1000 PTT):

Diamond DA-40
Diamond DA-42
Beech Baron B58
Cessna 172SP

 

* Více typů letounů je v současné době ve vývoji! Vyžádejte si další informace v případě, že vás zajímá i možnost realizace G1000 PTT pro Váš požadovaný typ letounu