FNPT I

Vyvinutý trenažer za účelem splnění všech kritérií certifikace dle JAR-FSTD A pro FNPT I, jednomístný simulátor ELITE S712 FNPT I je finančně nenáročný univerzální syntetický letecký trenažer obsahující dynamické síly v řízení. Může být konstruován jako trenažer výhradně jen pro jeden typ letounu (jednomotorový, či dvoumotorový), anebo také jako zcela víceúčelově zaměřený simulátor s možností konfigurace pro více typů současně (včetně přímé a okamžité konfigurace pro jednomotorový, či dvoumotorový typ). Pro tento záměr můžeme nabídnout celou řadu vhodný typů letounů. FNPT I může posloužit též k počátečnímu výcviku PPL, či obnově licence PPL.   

 

1

 

2

 

3

 

 

ELITE S712 FNPT I obsahuje jednomístnou konfiguraci (jednoduchou) konfiguraci řízení, není tedy možné na tomto typu simulátoru létat ve dvojím řízení. Součástí je však prostorný překryt kabiny a oddělené instruktorské stanoviště. Je certifikován i v zámoří jako FAA plně certifikovaný AATD simulátor. Je také certifikován jako CASA Level B FSD2 výcvikový trenažer. Ačkoliv zobrazení externí projekce scenérie není legislativně nařízeno, ELITE doporučuje rozšíření simulátoru o externí vizualizaci scenérie a pro tuto příležitost máme v nabídce širokou škálu řešení pokrývající současně jak požadavky klienta, tak také přijatelnou cenovou relaci. Externí vizualizace scenérie je tedy součástí příplatkové výbavy jako upgrade. Výhoda FNPT I spočívá též v možnosti dodatečného rozšíření v podobě nástavby plně certifikovaného simulátoru FNPT II. Dodatečné rozšíření trenažeru na FNPT II otevírá další možnosti komerčního využití!  

Specifikace:

Plně integrovaný systém
Elektro-mechanické dynamická kontrola řízení beranů
Elektro-mechanická dynamická kontrola řízení pedálů
Jednomotorová / dvoumotorová konfigurace pístového pohonu
Oddělené instruktorské stanoviště
Plně uzavřený kokpit (překryt kabiny součástí)

Příplatková výbava:
 

GPS systém (GARMIN GNS430 or GNS530)
Generátor exerní vizualizace scenérie (více kanálů možností)
Možnost okamžitého přestavení z jednomotorového na dvoumotorový typ!

 

Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:

JAA APPROVED JAR-FSTD A

Log 5 Hrs Basic training toward PPL
Log 25 Hrs Instrument training toward ATP (Integrated)
Log 25 Hrs Instrument training toward CPL (Integrated)
Log 5 Hrs Instrument training toward CPL (Modular)
Log 20 Hrs Instrument training toward IR-SE (Modular)
Log 25 Hrs Instrument training toward IR-ME (Modular)
Log 25 Hrs Experience toward ATP

 

FAA ADVANCED ATD

Log 2.5 Hrs toward the PRIVATE
Log 20 Hrs toward the INSTRUMENT
Log 25 Hrs toward the ATP
Log 50 Hrs toward the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)

 

Splňuje požadavky na provoz též  v Austrálii a na Novém Zélandu

20 out of the 40 hours required for Instrument Rating
Cross country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes 2 out of the 3 hours per 90 days and all approaches)

 

Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present

JAR-FSTD A approved, FAA approvable and CASA approvable aircraft models for the ELITE

S712 FNPT I - výběr certifikovaných letounů, další typy na objednávku:

Beech Baron B58
Beech Bonanza A36
Beech Duchess B76
Cessna 172RG
Cessna 182RG
Piper Arrow IV
Piper Seneca III